Müşteri Deneyimi Hizmetlerini veren iç ekiplerin takibi ve yönetilmesi için geliştirilmiştir.

  • Performans Sistemi

    İç ekiplerin yada dış kaynak ekiplerin prim de dahil olmak üzere performansının takip edildiği modüldür.

  • Kalite Yönetimi

    Çağrı merkezises kayıtlarının ve Saha gölge Müşteri çıktılarının çıktılarının takip edildiği modüldür.

  • SeaCX

    Müşterilere verilen hizmetlerin deneyim ölçümlerinin anlık olarak takip edildiği modüldür. (e-mail,sms,tablet vb.)

  • WFM

    Müşteri hizmetleri için kaynak planlamasının yapıldığı modüldür.

  • Sınav

    Çalışanların düzenli olarak bilgilerinin kontrol edildiği ve bilgi tazeleme ihtiyaçlarının yönetildiği modüldür.

  • Bilgi Bankası

    Çalışanların ya da müşterilerin her an istedikleri soruların cevaplarına hızlıca ulaşabilmelerini sağlayan modüldür.

  • Smart Script

    Soru cevap ile müşteri veya çalışanların doğru cevaba ulaşmalarını sağlayan sistemdir.